• (iOS) Survival on Raft: Multiplayer hacknúť primogemy

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Survival on Raft: Multiplayer ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Survival on Raft: Multiplayer IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ hacknúť primogemy ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Survival on Raft: Multiplayer 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Skvelý predpoklad, slušná hra, ale odomykanie ďalších je únavné, zbytočné a vedie k odinštalovaniu. Bolo by lepšie s väčším zameraním, ktoré by jasne pomohlo odomknúť každú úroveň, možno úspechy alebo ciele. Bez lepšieho účelu len prežívate, kým sa nedostanete na úroveň a môžete robiť niečo nové, po krátkom čase nudné.

    Táto hra je skvelá a všetko, ale ak ju nebudete hrať asi 1 alebo 2 týždne, vymaže vám škrupiny, keby tomu tak nebolo, bolo by to 5 hviezdičiek.

    Survival on Raft: Multiplayer Simulasyon lbb

    Aktualizácia prišla s chybami (tj miznúce zberateľské predmety, svetlice nefungujúce, navíjanie háku uviaznuté v nekonečnej slučke prerušené iba pádom do vody, náhodné zlyhania servera, dokonca aj meny/kúpené rozšírenia batohu sú resetované na NULU), vďaka za stratu času.

    Táto hra bola mojou obľúbenou raftovou hrou, ale dostal som sa na úroveň 22 a "zlyhala". Zdroje sa získavali ťažko. Tak som si kúpil 5x booster v Hope's na rýchlejšie dosiahnutie úrovne 25. Medzitým sa stále nenašli žiadne krabice ani sudy, takže som sa pridal k sporu a vysvetlil som svoj problém a bolo mi povedané, že budem musieť hru odinštalovať a znova nainštalovať, a bol som varovaný, že stratím postup. Spýtal som sa, čo sa stane s posilňovačom, ktorý som si kúpil a bolo mi povedané, že ho stratím


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :